• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد؛

تهیه بسته گردشگری برای منطقه حفاظت شده قلاویز کرمانشاه

  • کد خبر : 23340
  • 03 نوامبر 2023 - 17:08
تهیه بسته گردشگری برای منطقه حفاظت شده قلاویز کرمانشاه
گردشگرآنلاین - سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تهیه بسته گردشگری برای منطقه حفاظت شده قلاویز کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گردشگرآنلاین، وحید امیری در جلسه با نماینده اداره‌کل محیط زیست استان کرمانشاه، اظهار کرد: تهیه بسته گردشگری برای مناطق حفاظت شده در استان کرمانشاه برای گردشگران می‌تواند جذابیت ویژه‌ای داشته باشند که موجب رونق گردشگری استان شود.

وی افزود: حوزه طبیعت‌گردی یکی از انواع گردشگری است که در حال حاضر بسیار به آن توجه می‌شود و سالانه میلیون‌ها گردشگر در این زمینه در سطح کشور از مناطق مختلف بازدید می‌کنند.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه نیز با توجه به آب و هوای چهار فصل از جذابیت‌های ویژه‌ای در حوزه طبیعت‌گردی برخوردار است که می‌تواند مورد توجه گردشگران قرار گیرد.

امیری بیان کرد: یکی از جنبه‌های جذاب در حوزه گردشگری طبیعت دیدن گونه‌های خاص جانوری و بازدید از مناطق حفاظت شده بوده که بسیار مورد توجه بخش خاصی از گردشگران است.

بیشتر بخوانید:
«شب‌های گردشگری» در خانه‌های بوم‌گردی کرمانشاه برگزار می‌شود
۲۵ محوطه تاریخی کرمانشاه نیاز به کاوش باستان شناسی دارند
مروری بر سفر ضرغامی به کردستان و کرمانشاه

وی ادامه داد: وجود مناطق حفاظت شده‌ای همچون بوزین و مرخیل، قلاویز، بیستون، چالابه و سایت پرنده‌نگری تالاب هشیلان بخشی از ظرفیت‌های ممتاز استان کرمانشاه در این حوزه هستند. یکی از مناطقی که می‌تواند به یکی از پایلوت‌های گردشگری طبیعی استان تبدیل شود منطقه حفاظت شده قلاویز است.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: وجود سه هزار آهو در این منطقه حفاظت شده جاذبه کم نظیری است که می‌تواند سالانه هزاران گردشگر را به استان بیاورد.

امیری در پایان بیان کرد: رایزنی‌های لازم را با سازمان حفاظت از محیط زیست استان انجام می‌دهیم که بازدید از منطقه حفاظت شده قلاویز به عنوان بسته گردشگری به آژانس‌ها معرفی شود.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=23340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.