• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

خاورمیانه به تب گردشگری قطر مبتلا می‌شود

  • کد خبر : 10869
  • 30 آگوست 2022 - 12:56
خاورمیانه به تب گردشگری قطر مبتلا می‌شود
گردشگرآنلاین - کشور قطر در حال آماده شدن برای رونق گردشگری جام جهانی است زیرا این کشور کوچک برای پذیرایی بیش از یک میلیون هوادار فوتبال آماده می‌شود.

به گزارش گردشگر آنلاین و به نقل از بلومبرگ، بسیاری از محدودیت‌ها ازجمله مشکلات محل اقامت، بسیاری از گردشگران را وادار می‌کند تا از پروازهای روز مسابقه از شهرهای دیگر خاورمیانه استقبال کنند که به ضرر گردشگری قطر و به نفع خطوط هوایی، هتل‌ها و اماکن گردشگری در کشورهای دیگر از جمله امارات متحده عربی، عربستان سعودی و عمان است.

مرکز گردشگری دبی بیشترین سود را خواهد برد و هتل جدیدی را برای پذیرش گردشگران ساخته است و با پرواز ۴۰ دقیقه‌ای به دوحه افراد را منتقل می‌کند.

مدیر اجرایی فرودگاه‌های دبی گفت که دبی دروازه اصلی جام جهانی خواهد بود و احتمالاً تعداد افرادی که از قطر وارد این شهر می‌شوند بیشتر است.

اقامتگاه‌های مقرون به صرفه بسیاری از افراد را به انتخاب دبی به جای دوحه ترغیب می‌کند.

قطر ۱۲ سال است که خود را برای میزبانی جام جهانی آماده می‌کند و تخمین می‌زند که ۱.۲ میلیون بازدیدکننده ۱۷ میلیارد دلار به اقتصاد این کشور اضافه کنند.

عربستان سعودی و عمان هر دو جشنواره‌هایی را برای جلب علاقه‌مندان برگزار می‌کنند و برنامه‌ای برای ساده‌سازی مراحل سفر دارند.

یکی از بهترین جاهای دیدنی و گردشگری قطر برای بازدید در دوحه، موزه‌های مشیرب است. این موزه‌ها ۴ شگفتی تاریخی هستند که تاریخ غنی ماهیگیری دوحه را نشان می‌دهند. در میان بسیاری از دیدنی‌های دیگر، موزه‌ها همچنین نشان‌دهنده چگونگی آغاز سفر دوحه به‌عنوان یک دهکده ماهیگیری کوچک و مسیر رشد آن هستند. این مکان برای کسانی که مایلند جنبه‌های مختلف تاریخ قطر را به‌طور عمیق درک کنند، عالی است.

خانه بن جلود، خانه محمد بن جاسم، خانه کمپانی و خانه رادوانی چهار خانه مختلفند که بخشی جدایی‌ناپذیر از موزه هستند. این موزه به‌درستی به‌عنوان موزه‌ای پیشرفته معرفی می‌شود، چون تاریخ و زندگی افرادی را که در قطر زندگی می‌کردند و نقش مهمی در توسعه و مدرن‌سازی قطر داشتند، نشان می‌دهد.

موزه دیگری که فقط از آب کورنیش در دوحه ساخته شده است، موزه ملی قطر است. این موزه که با منظره‌ای باورنکردنی از خلیج ساخته شده، تاریخ قطر را در سه بخش نشان می‌دهد: آغاز، زندگی کنونی و تاریخ مدرن.

خاورمیانه به تب گردشگری قطر مبتلا می‌شود

خاورمیانه به تب گردشگری قطر مبتلا می‌شود

منبع: بلومبرگ

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=10869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.