• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

فرانسه تمام محدودیت‌های کرونایی سفر را لغو کرد

  • کد خبر : 9691
  • 03 آگوست 2022 - 14:18
فرانسه تمام محدودیت‌های کرونایی سفر را لغو کرد
گردشگرآنلاین - مقام‌های فرانسه تمام محدودیت‌های سفر مربوط به کرونا، از جمله لزوم انجام آزمایش کرونا را لغو کردند.

به گزارش گردشگرآنلاین به نقل از فوربس، مقام‌های فرانسه لزوم ارائه نتیجه منفی آزمایش کرونا، ‌ سابقه ابتلا به کرونا یا واکسینه بودن را از روز یکم اوت سال ۲۰۲۲ برای تمام گردشگرانی که وارد این کشور می‌شوند، لغو کردند.

امضای گواهی که فرد به واسطه آن اظهار می‌کند دارای علائم ویروس کرونا نیست نیز تا هفته گذشته برای گردشگران الزامی بود، اما این محدودیت هم لغو شده است.

همچنین، گردشگران فارغ از واکسینه بودن یا نبودن، دیگر به لحاظ قانونی ملزم نیستند علت مسافرت را مشخص کنند.

البته وزارت بهداشت فرانسه این اختیار را برای خود قائل دانسته در صورتی که نوع جدیدی از ویروس کرونا کشف شود، محدودیت‌های جدید را اعمال کند.

دولت فرانسه همچنان به مردم توصیه می‌کند حین استفاده از وسایل نقلیه عمومی و در فرودگاه‌ها یا ایستگاه‌های اتوبوس از ماسک استفاده کنند. تصمیم‌گیری درباره لزوم استفاده از ماسک حین پرواز نیز به شرکت‌های هواپیمایی محول شده است.

فرانسه اکنون یکی از چندین کشور اروپایی محسوب می‌شود که تمام محدودیت‌های سفری مربوط به ویروس کرونا را لغو کرده است. پرتغال، استونی و فنلاند و حدود ۳۰ کشور دیگر در ماه جولای محدودیت‌های سفری را حذف کردند.

فرانسه از شمال شرقی، شرق و جنوب غربی دارای مرزهای مشترک با بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، سوئیس، ایتالیا، موناکو، اسپانیا و آندورا است. خاک این کشور  در اروپا شامل مساحتی ۵۴۷٫۰۳۰ کیلومترمربعی می‌شود که با این شمار، فرانسه بزرگ‌ترین کشور در میان اعضای اتحادیه اروپا، از دید مساحت است.

فرانسه همچنین دارای جاذبه‌های طبیعی بسیاری همچون جاذبه‌های ساحلی در مناطق شمالی و غربی و مناظر کوهستانی بیشتر مربوط به رشته‌کوه‌های آلپ در بخش شرقی است.

این کشور در سال ۲۰۱۳ با ۸۴٫۷ میلیون گردشگر خارجی محبوب‌ترین مقصد گردشگری جهان و سومین کشور پر درآمد گردشگری نام گرفت.

در سال ۲۰۰۶، ۷۹٫۱ میلیون تَن گردشگر به فرانسه سفر کرده‌اند که این شمار بیشترین در میان کشورهای جهان بوده‌است. درآمد این کشور از این شمار گردشگر برابر ۴۶٫۳ میلیارد دلار بوده‌است.

با ۷۰ میلیون گردشگر در سال ۱۹۹۸ نیز، فرانسه نخستین کشور توریستی جهان، بالاتر از اسپانیا، آمریکا، ایتالیا، انگلستان، چین و مکزیک قرار گرفته‌بود.

منبع: فوربس

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=9691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.