• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

نخستین جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی معرفی شدند

  • کد خبر : 8900
  • 12 جولای 2022 - 10:02
نخستین جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی معرفی شدند
گردشگرآنلاین - طی احکامی از سوی قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی اعضای شورای سیاست‌گذاری نخستین جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی معرفی شدند.

به گزارش گردشگرآنلاین، علی دارابی در احکامی جداگانه حسن خجسته  استاد دانشگاه و مدیر ارشد فرهنگی و رسانه ملی، بهمن نامور مطلق رئیس فرهنگستان هنر، محمد­رضا ورزی فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان، شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما، جبرئیل نوکنده رئیس موزه ملی ایران، بهروز شعیبی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، شهرام گیل‌آبادی مدرس دانشگاه و رئیس اسبق مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، احمدرضا درویش فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما را به‌عنوان اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری نخستین «جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی» منصوب کرد.

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور در این احکام همچنین، پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون، مصیب امیری رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، محمدرضا حسنایی رئیس دانشگاه هنر، آتوسا مؤمنی معاون اسبق میراث‌فرهنگی سازمان میراث‌فرهنگی، محمدحسین ساعی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس دانشگاه سوره، مریم جلالی دهکردی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، مصطفی پورعلی مدیر کل ثبت آثار، حفظ و احیای میراث‌معنوی و طبیعی، علیرضا تابش مشاور معاون میراث‌فرهنگی و مدیر اسبق بنیاد سینمایی فارابی، مهدی فرجی مدیر ارشد رسانه ملی و تهیه‌کننده و مرضیه برومند نویسنده، بازیگر، کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر را به‌عنوان دیگر اعضای این شورا معرفی کرد.

نخستین جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به همت معاونت میراث‌فرهنگی کشور و با هدف پاسداری از میراث‌ کشور، ارزش‌گذاری و اهمیت بخشیدن به میراث ملی و تولید و حمایت از تولید آثار باکیفیت تلاشگران و هنرمندان و جوانان با موضوع میراث‌فرهنگی کشور به میزبانی استانداری یزد برگزار می‌شود.

این جشنواره در سه بخش رادیویی (پادکست، نمایش رادیویی، مستند رادیویی، مستند گزارشی، Psa) سینمایی و تلویزیونی (فیلم کوتاه، نیمه‌بلند و بلند، سریال، پویانمایی و عروسکی، مستند، کلیپ و نماهنگ) همچنین فضای مجازی (تولیدات کوتاه کاربرساخته شامل عکس، فیلم، کلیپ، نماهنگ، ویدئو کوتاه و موشن گرافیک) برگزار خواهد شد.

توجه به خلاقیت در بازآفرینی و معرفی میراث‌فرهنگی ملموس و ناملموس ایران‏ زمین به مخاطبان عام و خاص، زمینه‌‏سازی برای گسترش تاثیر فرهنگی ایران در داخل و خارج از مرزهای سیاسی و ایجاد فرهنگ نوین، دانش‏‌بنیان و اشتغال‏‌آفرین از جمله رویکردهای این جشنواره به شمار می‌رود.

در فراخوان این جشنواره آمده است علاقه‌مندان برای شرکت در این رویدادمی‌توانند تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۱، آثار خود را به آدرس ایمیل mail@mcth.ir یا دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=8900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.