• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
8

کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی زرند افتتاح شد

  • کد خبر : 23639
  • 16 نوامبر 2023 - 19:59
کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی زرند افتتاح شد
گردشگرآنلاین - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از افتتاح و بهره برداری کارخانه ۱۲۰ تُنی آسفالت شهرداری زرند خبر داد و افزود: شهر زرند به دلیل همدلی و وحدت شورای شهر و شهرداری و همچنین اهتمام دستگاه‌های اجرایی رتبه اول را دارد.

به گزارش سرویس خبری گردشگرآنلاین از استان کرمان، سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی در آیین افتتاح و بهره‌برداری از کارخانه آسفالت زرند با اشاره به زمینه‌های درآمدزایی شهرداری در حوزه‌های معادن و گردشگری بیان کرد: در کنار تأسیسات پایدار، ایجاد کارخانه آسفالت با سیستم‌های نوین و فرایند جدید فاقد آلایندگی حتماً برای مجموعه شهرداری درآمدزایی دارد.
وی با اشاره به اهمیت درآمدزایی برای شهرداری به منظور تأمین بودجه، افزود: یکی از برنامه‌های اصلی دولت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که در استان کرمان با الحاق اراضی مورد نیاز به میزان حدود سه هزار و ۵۰۰ هکتار مشکلی در کمبود زمین نیست.
به گفته وی در همین راستا طبق قانون، شهرداری ضمن همکاری در تسطیح و آماده‌سازی اراضی می‌تواند از این طریق درآمدزایی نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
۲۵واحد بوم‌گردی در شهرستان زرند مجوز دارد
آغاز پروژه آسفالت جاده گردشگری باراجین به زرشک
جشنواره شتر‌سواری سیریز زرند برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با ابراز خرسندی از این اتفاق در شهر زرند به وجود همدلی و وحدت شورای شهر و شهرداری زرند اشاره کرد و اظهار داشت: شهر زرند در زمینه‌های متفاوت از جمله کاشت یک میلیارد درخت، مولدسازی، نهضت ملی مسکن استان با اهتمام دستگاه‌های اجرایی رتبه اول را داراست.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=23639

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.