• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

در گردشگری تجاری به ویتنام چه نکاتی را باید بدانیم؟

  • کد خبر : 3654
  • 25 دسامبر 2021 - 8:08
در گردشگری تجاری به ویتنام چه نکاتی را باید بدانیم؟

گردشگرآنلاین – بسیاری از افراد ویتنام را برای گردشگری تجاری انتخاب می کنند، برای این افراد نکاتی وجود دارد که حتما باید از آن اطلاع کافی را داشته باشند.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، ویتنام مرکز پررونق تجارت جهانی است، با نیروی کار بسیار ماهر و اقتصاد به شدت در حال رشد که فرصت های بزرگی را ارائه می دهد گردشگری تجاری این کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

با این حال، اگر برای تجارت از این کشور جذاب دیدن کنید اما بدون گذراندن زمان کمی به عنوان توریست به خانه بازگردید، فرصت را از دست خواهید داد. ویتنام مقدار زیادی برای ارائه دارد، از مناظر خیره کننده گرفته تا غذاهای عالی، و البته حس قوی از تاریخ اخیر.

سفر در اطراف ویتنام به دلیل جغرافیای آن تا حدودی پیچیده است. دو شهر اصلی هانوی و شهر هوشی مین (سایگون) تقریباً در انتهای مخالف این کشور طولانی و باریک قرار دارند که از شمال به جنوب حدود ۱۰۰۰ مایل وسعت دارد، در حالی که در مواقعی از شرق به غرب بیشتر از ۳۲ مایل نیست.

فاصله بین شهرها بهتر است با هواپیما طی شود و کمی بیش از دو ساعت طول بکشد. اگرچه پرواز به معنای از دست دادن تجربه ارتفاعات جنگلی انبوه در داخل کشور است، قطارهای ویتنامی به طور کلی شلوغ، کند و غیرقابل اعتماد هستند و سفر گردشگری تجاری تا یک روز و نیم طول خواهد کشید.

هانوی پایتخت ویتنام در شمال این کشور واقع شده است و در خم دلتای رودخانه سرخ قرار گرفته است. همانطور که شایسته شهری با تاریخی بیش از هزار سال است، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد.

محله قدیمی تمام سروصدا، شلوغی و فضایی را که از این جنوب شرقی ترین شهرهای آسیای جنوب شرقی انتظار دارید را ارائه می دهد، جایی که افراد ماجراجو می توانند از بهترین غذاهای خیابانی جهان لذت ببرند. میراث غرورآفرین شهر در معابد و بناهای باستانی بی‌شماری که در کنار معماری رمانتیک قرن نوزدهم و ساختمان‌های تجاری فوق مدرن قرار گرفته‌اند، بیان شده است.

کمی دورتر، خلیج ها لونگ، کمی بیش از ۱۰۰ مایلی از هانوی، مقصدی است که اگر بتوانید زمان پیدا کنید، ارزش دیدن دارد. این بت ساحلی که به‌عنوان میراث جهانی شناخته می‌شود، دارای ستون‌ها و جزایر آهکی دراماتیکی است که از دریاهای زمردی برمی‌خیزند و علیرغم اینکه اولین جاذبه گردشگری ویتنامی است، پناهگاه صلح و آرامش است.

هانوی گزینه های اقامتی فراوانی را ارائه می دهد، از هتل های ۵ ستاره مانند هیلتون هانوی اپرا گرفته تا Sofitel Metropole محترم که می توانند چارلی چاپلین، جین فوندا و بسیاری دیگر را به عنوان مهمانان مشهور معرفی کنند و به ویژه در گردگشری تجاری مورد توجه است.

شهر هوشی مین، بسیار دور در جنوب کشور در دلتای مکونگ، شاید حتی برای بیش از هشت میلیون نفر جمعیتش به سایگون معروفتر باشد. بازدیدکنندگان می‌توانند از فضای استعماری فرانسه در بخش‌های قدیمی‌تر شهر و همچنین نواحی مدرن‌تر شهری که در سال‌های اخیر به رقیب همسایگان نزدیک مانند سنگاپور و بانکوک به عنوان نیروگاه آسیای جنوب شرقی تبدیل شده‌اند، لذت ببرند.

شهر هوشی مین علاوه بر اینکه مرکز اقتصادی و تجاری ویتنام در حوزه گردشگری تجاری است، دارای تاریخچه ای غنی و پر دردسر است که بازدیدکنندگان هرگز از آن دور نیستند. از تونل‌های کلاستروفوبیک Cu Chi گرفته تا موزه بقایای جنگ، شهر و مناطق اطراف آن مملو از یادآوری‌های قوی از آسیب‌های گذشته اخیر کشور، اما همچنین از تغییر قابل توجه ثروت از آن زمان است.

به عنوان بزرگترین شهر ویتنام، سایگون دارای انتخاب گسترده ای از مکان ها برای اقامت است. Ma Maison کمی دورتر از مرکز شهر است، اما با فضای فرانسوی رمانتیک و ماورایی خود، آن را جبران می‌کند، در حالی که هتل سینامون در منطقه یک، امکانات رفاهی مدرن را در قلب شهر برای بحث گردشگری تجاری ارائه می‌کند.

ویتنام کشوری غنی از جاذبه‌های دیدنی برای بازدیدکنندگان است، بنابراین مهم نیست که برنامه شما چقدر فشرده است، کاوش در آنچه این کشور فراتر از امکانات تجاری ارائه می‌دهد فرصتی است که نباید از دست داد.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Max Kantzer است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.