• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
7

تعطیلات پورتوریکو – بوم گردی به درختان می رسد

  • کد خبر : 4159
  • 05 ژانویه 2022 - 10:19
تعطیلات پورتوریکو – بوم گردی به درختان می رسد

گردشگرآنلاین – تعطیلات پورتوریکو یکی از مهیج ترین، زیباترین و دلچسب ترین تعطیلاتی است که می تواند برای هر گردشگر رخ دهد.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، این خانه‌های درختی بامبو که توسط کانال مسافرتی «بزرگ‌ترین خانه درختی جهان» نام‌گذاری شده‌اند، در میان جنگل‌های بارانی زیبای رینکن، پورتوریکو، تنها چند کیلومتر با سواحل عجیب و غریب قرار دارند و نمونه‌ای کامل از روند پررونق گردشگری بوم‌گردی برای تعطیلات پورتوریکو هستند.

به گفته وب سایت آن، هوچ “یک سیستم ساختمانی تکاملی و انقلابی است که قراردادهای معماری را بر سر خود می چرخاند.” در واقع، هوچ رکورد کوچکترین پایه را در بین هر ساختمان مستقر در زمین دارد. و این فقط یک ترفند برای ورود به کتاب رکوردهای گینس نیست. این پایه کوچک امکان ایجاد حداقل اختلال در محیط در محل ساخت را فراهم می کند.

هوچ روی یک نقطه می ایستد و تعادل خود را با یک سیستم کابلی اضافی با کابل های متصل به درختان اطراف حفظ می کند و برای تعطیلات پورتوریکو عالی است. مانند خود بامبو، خانه درختی قادر است هم استحکام و هم انعطاف خود را حفظ کند. روی پایه حرکت می کند، به عنوان یک واحد خم می شود، اما با هر استرس یا اعوجاج خود اصلاح می شود.

مفهوم خانه های درختی بامبو ناشی از اشتیاق مادام العمر به محیط زیست و بامبو است. مالکان در اصل دریانوردان دریای کارائیب بودند اما به زودی نیاز به زمین مشخص شد. نه تنها نوزاد دومی در راه بود، تعطیلات پورتوریکو بلکه آنها کسب و کار خود را نیز راه اندازی کرده بودند که بر ساختن با بامبو متمرکز بود. جو همه چیز را از لامپ گرفته تا میله و فضای داخلی انبار ساخت و ایده خانه درختی بامبو که سازگار با محیط زیست و بسیار پایدار بود، او را مجذوب خود کرد.

این نیاز به رشد و ساختن آنها، خانواده را به رینکن، شهر کوچک موج سواری در ساحل غربی پورتوریکو سوق داد. یک سال طول کشید تا مکان مناسبی پیدا شود و هفت سال دیگر طول کشید تا آن را پاکسازی و محوطه سازی کنند و اولین طرح قلاب بامبو خود را کامل کنند. تعطیلات پورتوریکو از آن زمان، آن‌ها هوس‌های خود را به روی مهمانان از سرتاسر جهان باز کرده‌اند و اخیراً حتی یکی از آن‌ها را برچیده‌اند تا با خود ببرند، زیرا برای مدتی در هوای سرد به شمال سفر کرده‌اند.

برای هر کسی که نگران استحکام این خانه های درختی بامبو است، از زمانی که در رینکن ساخته شده اند، ۳ طوفان را پشت سر گذاشته اند و از همه سالم بیرون آمده اند. در واقع، در آوریل ۲۰۰۶، یک مطالعه امکان سنجی برای تعیین اینکه آیا هوچ می تواند به عنوان یک مسکن احتمالی امن برای ساکنان مناطق مستعد سونامی مورد استفاده قرار گیرد یا خیر، آغاز شد. ویرانی در اندونزی و احتمال سونامی های آینده تحقیقاتی را در بین سازمان های امدادی برای کشف گزینه های مسکن برای تعطیلات پورتوریکو ایمن و موثر ترغیب کرد. از آنجایی که بامبو قبلاً برای پناهگاه های زلزله بسیار مؤثر استفاده شده است، صرفاً برای پناهگاه های سونامی نیز منطقی به نظر می رسد.

خانه درختی بامبو بهترین خانه برای اکوتوریسم است – نه تنها از منابع طبیعی منطقه اطراف استفاده می کند، بلکه طوری طراحی شده است که با کمترین اختلال ساخته شود.

تعطیلات پورتوریکو

تعطیلات پورتوریکو

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Douglas Michaels Jr. است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.