• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

“درمان با مراقبت”: شعار گردشگری پزشکی هند

  • کد خبر : 3647
  • 25 دسامبر 2021 - 8:07
“درمان با مراقبت”: شعار گردشگری پزشکی هند

گردشگرآنلاین – هند یکی از هوشمندانه ترین شعارها را برای توسعه گردگشری پزشکی خود در نظر گرفته و با عنوان “درمان با مراقبت” در واقع دو عرصه درمان و مراقبت های پزشکی را توسعه داده است.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، گردشگری پزشکی در هند در پنج سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و قرار است در آینده نزدیک به بزرگترین درآمد ارز خارجی تبدیل شود. دلایل متعددی وجود دارد که منجر به رونق گردشگری پزشکی در هند شده است.

بیماران خارج از کشور نه تنها به دلیل هزینه کم، بلکه از مهمان نوازی استثنایی ارائه شده توسط مراکز مراقبت های بهداشتی هند نیز خوشحال می شوند. به طور خلاصه، فرد نه تنها درمان می شود، بلکه از او نیز مراقبت می شود و این نظریه «درمان با مراقبت» است که شعار صنعت گردشگری پزشکی در هند را تشکیل می دهد.

امکانات بهداشتی هند به هیچ وجه کمتر از رقبای خارجی خود در صنعت توریسم پزشکی مانند تایلند، فیلیپین، سنگاپور و غیره نیست. مایکل دی جونگ، وزیر کار و خدمات شهروندان کانادا، که اخیراً از چند بیمارستان در هند بازدید کرده و تحت تأثیر امکانات ارائه شده قرار گرفته بود، حتی به این امر اذعان کرده است.

مراکز مراقبت های بهداشتی هند خدمات تخصصی را با کمتر از یک پنجم هزینه در کشورهای توسعه یافته ارائه می دهند. به همین دلیل است که بیماران بیشتری از خارج از کشور برای استفاده از خدمات گردشگری پزشکی هند درمان در کشورهای دیگر مانند هند را عاقلانه تر می دانند.

گردشگری پزشکی در هند رو به افزایش است و تخمین زده می شود که گردشگری مراقبت های بهداشتی به تنهایی می تواند تا سال ۲۰۱۲ بیش از ۸۰۰۰ کرور درآمد اضافی کسب کند.

گردشگری پزشکی در هند در برانگیختن منافع دولت هند با وعده آن برای به ارمغان آوردن درآمد بیشتر از طریق فریب دادن مردم در سراسر جهان به سفر و درمان همزمان موفق بوده است. اکثر مراکز مراقبت های بهداشتی هند شرایطی را برای بیماران خارجی خود فراهم می کنند که قبل یا بعد از درمان به سراسر هند سفر کنند.

گزارش کنفدراسیون صنایع هند تخمین می زند که امسال نزدیک به نیم میلیون بیمار خارجی برای درمان های پیچیده و متنوع مانند گردشگری پزشکی هند در پیوند مغز استخوان و کلیه، جراحی مغز و اعصاب، تعویض مفصل و ایمپلنت دندان به هند سفر خواهند کرد. نه تنها آنها، بلکه این مراکز بهداشتی هندی به دلیل مهمان نوازی فوق العاده ای که به بیماران خارجی خود ارائه می دهند بسیار تحسین می شوند.

تا دهه ۱۹۸۰، بیمارستان های دولتی ارائه دهندگان اولیه مراقبت های بهداشتی در هند بودند. ظهور بیمارستان‌های شرکتی رنگی از پیچیدگی و مدرنیته را به صنعت مراقبت‌های بهداشتی هند آورده است. این بیمارستان ها دارای تجهیزات وارداتی از کشورهایی مانند انگلستان، آمریکا، آلمان، ژاپن و مانند آن هستند. درمان های پیچیده در حال حاضر به دلیل آخرین فن آوری های موجود در اینجا اغلب انجام می شود.

هند تخصص در سطح جهانی در اقدامات پزشکی پیچیده مانند مراقبت از قلب، جراحی زیبایی، تعویض مفصل، جراحی مغز و اعصاب، چشم پزشکی و دندانپزشکی  را در گردشگری پزشکی هند ایجاد کرده است. علاوه بر این، این درمان ها تنها با هزینه اسمی در مقایسه با سایر کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده ارائه می شود.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Suzanne Macguire است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.