• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
7
به همت گروه گردشگری دانشگاه آزاد یزد؛

نخستین نمایشگاه گردشگری دانشگاه آزاد یزد برگزار شد

  • کد خبر : 23866
  • 25 نوامبر 2023 - 18:22
نخستین نمایشگاه گردشگری دانشگاه آزاد یزد برگزار شد
نخستین نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری و صنایع دستی گروه گردشگری دانشگاه آزاد یزد با برپایی غرفه‌های تخصصی در حوزه نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

به گزارش گردشگرآنلاین، اهمیت صنعت گردشگری به عنوان یکی از منابع اقتصادی و عامل موثر در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه کاملا مشخص و واضح است و تاثیرات زیادی بر افزایش درآمدزایی و رواج کارآفرینی به طور گسترده دارد و نمایشگاه گردشگری در این بخش از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

این موضوع بسیار مهم باعث استحکام پیوند و ناگسستنی شدن و نزدیک شدن ملل و اقوام و فرهنگ‌ها با یکدیگر می‌شود و با پیشرفت این صنعت می‌توان کشور را از اقتصاد تک محصولی نجات داد و این امر رونق اقتصاد کشور را در پی دارد.

در این بین یکی از مهمترین موضوعاتی که در حوزه های گردشگری و صنایع دستی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بحث تبلیغ فعالیت‌های مرتبط با این حوزه از یک سو و برگزاری نمایشگاه‌هایی در زمینه توانمندسازی فعالان این حوزه است.

در راستای تقویت این موضوع مهم، نخستین نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری و صنایع دستی گروه گردشگری و نهمین بازارچه کارآفرینی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید:
توسعه اماکن عرضه و فروش صنایع‌دستی در ۳۱ استان
بازار کهنه قم به محل عرضه محصولات صنایع‌دستی تبدیل می‌شود
ظرفیت‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی می‌شود
ظرفیت‌های گردشگری لرستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی می‌شود
ساوه در معرض سنجش یک رویداد ملی

این نمایشگاه با محوریت‌های گردشگری خوراک، قنات، ورزشی، صنایع دستی و هنر های تجسمی، هنری، تور مجازی یزد گردی، کمپر و قهوه یزدی در قالب برپایی بیش از ۶۰ غرفه و با همت دانشجویان فعال به ویژه خصوص دانشجویان گردشگری که با کمک و همراهی اساتید خود و ریاست محترم دانشگاه آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه غرفه‌داران به فروش و در برخی موارد به آموزش محصولات و حرفه تخصصی خود در حوزه گردشگری و صنایع دستی پرداختند.

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه نمایشگاه در ابتدا با تلاوت آیاتی از قرآن کریم با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد و جمعی از مسئولان استانی، جمعی از فعالان گردشگری و ریاست و مسئولان دانشگاه آزاد واحد یزد برگزار شد.

این نمایشگاه از جمله رویدادهایی در حوزه گردشگری استان یزد بود که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و بخش قابل توجهی از غرفه داران خواستار تداوم آن در سالهای آینده شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=23866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.