• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی پذیرای بازدیدکنندگان است

  • کد خبر : 2821
  • 09 دسامبر 2021 - 15:58
نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی پذیرای بازدیدکنندگان است
گردشگرآنلاین - اکسپو 2020 دبی اولین نمایشگاه جهانی است که در منطقه خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا (MEASA) برگزار می شود و این سایت پس از بسته شدن درهای اکسپو 2020 به منطقه 2020 تبدیل می شود.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، در این نسخه از کارت پستال، نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی را بررسی می کنیم . اکسپو ۲۰۲۰ دبی که در یک سایت ۴ کیلومتری در مجاورت فرودگاه بین المللی آل مکتوم در جنوب دبی قرار دارد، بزرگترین گردهمایی فرهنگی در جهان است. بیش از ۱۹۲ کشور شرکت‌کننده در یک دوره شش ماهه تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ الهام بخش بازدیدکنندگان خواهند بود. هر کشور غرفه خود را در سه منطقه موضوعی دارد و انتظار می‌رود که کل سایت تنها در شش ماه ۲۵ میلیون بازدیدکننده را جذب کند.

اکسپو ۲۰۲۰ دبی اولین نمایشگاه جهانی است که در منطقه خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا (MEASA) برگزار می شود و این سایت پس از بسته شدن درهای اکسپو ۲۰۲۰ به منطقه ۲۰۲۰ تبدیل می شود. در حال حاضر ۸۷ ساختمان دائمی جدید وجود دارد. این یک جامعه جهانی الگو خواهد بود که در مورد شهرهای آینده تجدید نظر خواهد کرد.

ماها الگارگاوی، سخنگوی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲ دبی، گفت: “بیشتر آنچه که ما به عنوان برگزارکننده ساخته ایم برای ماندن ساخته شده است. این شهر به یک شهر چند منظوره هوشمند تبدیل خواهد شد.”

انتظار چه چیزی

بازدیدکنندگان نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی باید شواهدی مبنی بر واکسیناسیون کووید-۱۹ یا آزمایش PCR منفی که در ۷۲ ساعت گذشته انجام شده را نشان دهند.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی هزاران رویداد و تجربه اکتشافی دارد و کودکان زیر ۱۸ سال به صورت رایگان در آن شرکت می کنند.

حدود ۲۰۰ فروشگاه غذا و نوشیدنی وجود دارد و اکسپو یک برنامه سرگرمی روزانه متنوع دارد.

سه حوزه موضوعی

به گزارش سرویس بین الملل گردشگر آنلاین یورونیوز نوشت: اکسپو ۲۰۲۰ دبی وعده الهام بخشیدن به بازدیدکنندگان را برای حفظ و محافظت از سیاره با هدف “ارتباط ذهن ها، ایجاد آینده” ، برجسته کردن ایده هایی که آینده را شکل می دهند، می دهد. این امر در سه منطقه مضمون و گلبرگ شکل حاصل می شود که همگی به میدان مرکزی الوصل متصل می شوند که طبق نقشه های معمار مانند قسمت مرکزی یک گل است .

معماران هاپکینز این سایت را با منظره ای طراحی کردند که در آن می توان استراحت کرد و در رویدادهای مختلف سرگردان شد یا در حیاط ها نشست و از آواز پرندگان لذت برد.

آب‌نماها، مناطق فعالیت و مراحل رویداد در زیر سازه‌های فلزی قیفی‌شکل هستند که از نخل خرما الهام گرفته شده‌اند و نوری را به نواحی زیر در امتداد بخش مرکزی هر ناحیه ارائه می‌کنند.

اکسپودبی

اکسپو ۲۰۲۰ دبی

منطقه پایداری – فناوری پیشرفته

پاویون برزیل تجربه حوضه آمازون را با مناظر و صداها فراهم می کند. بازدیدکنندگان می توانند کشف کنند که چگونه با طبیعت برای آینده ای پایدار کار کنند.

غرفه ازبکستان با موضوع “نقشه گذاری مسیر آینده” بر روی نمایش پیشرفت های فناوری خود تمرکز دارد.

‘طبیعت. پرورش دهید. Future’ غرفه مضمون سنگاپور است که با درختان، مخروط های باغ نه متری و باغ های معلق، محیطی جنگلی را ارائه می دهد. بیش از پانصد پنل خورشیدی روی سایبان سقف ۱۰۰ درصد انرژی آلاچیق را تامین می کند.

منطقه تحرک – ارتباطاتی که جهان را به جلو نگه می دارد

غرفه فنلاند “به اشتراک گذاری شادی آینده” با هدف گرد هم آوردن مناظر یخی کشور با فرهنگ کشور میزبان، در داخل یک “شنل برفی” است.

موضوع ایرلند “قرار دادن خلاقیت در مرکز تجربیات انسانی در قرن بیست و یکم” است و بازدیدکنندگان را در فرهنگ ایرلند غرق خواهد کرد.

منطقه اکسپو ۲۰۲۰ دبی فرصت – تأثیر نحوه ارتباط زندگی و اعمال ما

به گزارش سرویس بین الملل گردشگر آنلاین، یکی از غرفه‌ها در منطقه فرصت، غرفه «پیام پیشرفت» بریتانیا است که از پروژه‌ای توسط استیون هاوکینگ الهام گرفته شده است. اکسپو ۲۰۲۰ دبی این در مورد پیامی است که می توان به عنوان یک سیاره به هر بازدید کننده ای از فضا منتقل کرد.

یک «راهروی متحرک» در غرفه ایالات متحده وجود دارد تا بازدیدکنندگان نمایشگاه‌ها را به شیوه‌ای کاملا متفاوت تجربه کنند.

تاریخ اکسپو ۲۰۲۰ دبی

اکسپودبی

اکسپو ۲۰۲۰ دبی

اولین نمایشگاه جهانی در سال ۱۸۵۱ بود که قصر کریستال مرکز نمایشگاه بزرگ لندن در هاید پارک اکسپو ۲۰۲۰ دبی بود.

موضوع “صنعت همه ملت ها” بود که ایده ملاقات ملت ها با ملت ها را برای به اشتراک گذاشتن پیشرفت های تکنولوژیکی و تجاری در جهانی که به سرعت در حال تغییر است، گرد هم می آورد.

توسط هنری کول و پرنس آلبرت سازماندهی شد و بیش از شش میلیون نفر از آن بازدید کردند.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=2821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.