• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9
با بازگشت نمایش سالانه خود، غرق در آفتاب می شوند

هنردوستان در آفتاب ساحل میامی

  • کد خبر : 2846
  • 09 دسامبر 2021 - 16:39
هنردوستان در آفتاب ساحل میامی
گردشگرآنلاین - آرت بازل میامی بیچ، بزرگترین نمایشگاه هنر در ایالات متحده، پس از لغو نسخه 2020 به دلیل بیماری همه گیر، برای اولین بار در دو سال گذشته به این شهر تفریحی نمادین در ساحل میامی بازگشت.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، تماشاگران ساحل بیرون رانده شدند تا جایی برای تاسیسات و فضاهای نمایشی بزرگ که در ساحل معروف جهانی یا همان ساحل میامی برپا شده بود، باز شود.

هنر بازل روز پنجشنبه، اول دسامبر با اجرای طلوع خورشید توسط ون-چی سو، طراح رقص و رقصنده تایوانی آغاز شد. او “حرکت به سوی افق” را ارائه کرد، اثری خیره کننده ۱۰ دقیقه ای که تجسم برخورد نور و آب است.

هفته هنر میامی در ساحل میامی

هفته هنر میامی در ساحل میامی

مردم در یک استخر روی پشت بام در ۱ هتل ساوت بیچ، در میامی بیچ، فلوریدا، دوشنبه، ۱۵ نوامبر ۲۰۲۱ استراحت می کنند.

فلوریدا از ژوئیه تا سپتامبر امسال پذیرای ۳۲٫۵ میلیون مسافر بود که از تعداد بازدیدکنندگان در آن دوره در پیش از همه‌گیری سال ۲۰۱۹ بیشتر بود. این نشان دهنده بهبود بزرگی برای گردشگری در منطقه است.

درست زمانی که مردم محلی ساحل میامی در حال تطبیق مجدد با انبوه آفتاب‌گردان‌هایی بودند که به سواحل خود بازمی‌گشتند، نمایشگاه هنری امسال در امتداد همان سواحل شنی کمپ ایجاد کرد. این تلاشی است برای دادن کمی «اتاق تنفس» به رویداد.

ساحل در هتل فانا – یک مرکز فرهنگی در ساحل آرت بازل میامی – خانه “تالار چشم انداز”، یک مکان خاص ساحلی توسط هنرمند آرژانتینی، پیلار زتا، بود.

هفته هنر میامی در ساحل میامی

هفته هنر میامی

آلن فائنا، سمت چپ، با هنرمند پیلار زتا، و اینستالیشن او، “تالار چشم انداز”، در ساحل در هتل Faena در هفته هنر میامی، سه‌شنبه، ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱، ژست می‌گیرد.

هفته هنر میامی در ساحل میامی

هفته هنر میامی

یک دوچرخه‌سوار در طول هفته هنر میامی، سه‌شنبه، ۳۰ نوامبر، از کنار یک چیدمان هنری با عنوان «تالار بینش‌ها» اثر هنرمند پیلار زتا از آرژانتین، در ساحل هتل فانا می‌گذرد.

هفته هنر میامی در ساحل میامی

هفته هنر میامی در ساحل میامی

فلوریدا از ژوئیه تا سپتامبر سال جاری پذیرای ۳۲٫۵ میلیون مسافر بود که از تعداد بازدیدکنندگان در آن دوره در پیش از همه‌گیری ۲۰۱۹ بیشتر بود.

هفته هنر میامی در ساحل میامی

هفته هنر میامی

از زمانی که مرزهای بین المللی باز شده است، میامی به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب در حال رشد است. اگرچه نگرانی‌ها در مورد اینکه برنامه‌ها و تدارکات ممکن است با ظهور نوع جدید COVID-19 Omicron به هم بخورد افزایش یافته است.

قوانین ورود به ایالات متحده در این هفته تعدیل شد و به طور بالقوه برنامه های برخی از مسافرانی را که ساحل میامی را به عنوان مقصد زمستانی احتمالی در نظر می گرفتند، متوقف کرد.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=2846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.