• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

چگونه یک اکوتوریست باشیم

  • کد خبر : 4169
  • 01 ژانویه 2022 - 10:21
چگونه یک اکوتوریست باشیم

گردشگرآنلاین – اکوتوریسم و اکوتوریست دو مفهوم بسیار نام آشنا در صنعت گردشگری است که به شدت در حوزه این صنعت مورد توجه قرار گرفته اند.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، آیا اکوتوریسم در مقایسه با سایر اشکال گردشگری دشوارتر است؟ اکوتوریسم نگرشی است که ما به گردشگری می آوریم. برای تبدیل به یک اکوتوریست این مراحل ساده را دنبال کنید و می توانید به کیف پول، وجدان و محیط زیست خود کمک کنید.

۱٫ پروازهای مستقیم به مقصد خود را انتخاب کنید. این باعث صرفه جویی در زمان می شود و کمتر احساس خستگی خواهید کرد!

۲٫ برای تبدیل شدن به یک اکوتوریست هنگامی که به آنجا رسیدید، حمل و نقل مشترک را ترجیح دهید. این ممکن است شامل کرایه ماشین شخصی مشترک، تاکسی، اتوبوس محلی، مترو باشد. این یک استراتژی مطمئن برای صرفه جویی ۲۰ تا ۳۰ درصدی در بودجه سفر روزانه شماست. رسیدن به مکان‌ها ممکن است بیشتر طول بکشد، اما این نگرش آرام است که در واقع باعث صرفه‌جویی می‌شود.

۳٫ اقامت در هتل تمایل به خرج کردن را در افراد ایجاد می کند. با هتل خود کمی مانند خانه خود رفتار کنید. هنگام خروج تهویه مطبوع را خاموش کنید، آیا در یک روز آفتابی به این همه چراغ نیاز دارید؟ فقط به این دلیل که ما برای اتاق های همه جانبه هزینه می کنیم، به معنای نگرش همه جانبه نیست. همه آن بروشورهای رایگان چطور؟ آنها را به جای اصلی خود برگردانید، آنها را دور نیندازید.

۴٫ شما در حال خرید سوغاتی، غذا و همه چیزهایی هستید که برای بازار توریستی ارائه می شود. عملی فکر کنید آیا واقعا به این همه کیسه پلاستیکی نیاز دارید؟ از سوپرمارکت محل خود چند بوم یا کیسه پلاستیکی محکم به همراه داشته باشید.

شما به عنوان یک اکوتوریست به سیاره زمین، مغازه‌داران محلی کمک می‌کنید و گنجینه‌های اخیراً به‌دست‌آمده خود را در یک کیسه مواد غذایی معمولی استتار می‌کنید. دو دستگیره به این معنی است که می توانید بلند کردن را به اشتراک بگذارید یا آن را به فرزندان خود محول کنید.

۵٫ بازدید از مناطق، جاذبه‌ها یا فعالیت‌هایی را که برای حفظ طبیعت و جمعیت‌های بومی محلی اختصاص داده می‌شود، هدف قرار دهید. خودتان را جمع کنید و به کودکان بیاموزید که به خانه دیگران احترام بگذارند. زباله ها می توانند بر جمعیت محلی تأثیر بگذارند. تماشای فیلم معروف «و خدایان دیوانه شدند» را توصیه می کنم…

بوم گردی را می توان در سه کلمه خلاصه کرد: اشتراک و مراقبت!

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Lydia Evdoxiadi است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.