• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

کمپینگ در صحرا و ۵ نکته برای یک سفر لذت بخش

  • کد خبر : 4671
  • 09 ژانویه 2022 - 10:43
کمپینگ در صحرا و ۵ نکته برای یک سفر لذت بخش

گردشگرآنلاین – شاید شما از آن دسته افرادی باشید که از کمپینگ در صحرا هراس داشته باشید اما اگر علاقه به این کمپینگ دارید حتما این مطلب را بخوانید.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، گذراندن شب در بیابان در مقایسه با زمانی که در جنگل هستید، تجربه ای کاملا متفاوت است. هوا گرمتر است و درختان و گیاهان موجود در اطراف کمی وجود دارد. کمپینگ در صحرا با این حال، این یک مکان جذاب برای بازدید و یک مکان خوب برای لذت بردن از یک آتش خوب در زیر آسمان پرستاره شب است.

کمپینگ در صحرا دسر مستلزم برنامه ریزی و آماده سازی دقیق است. برای تجربه لذت بخش تر، این نکات مفید را دنبال کنید!

چیزهای مهم را بسته بندی کنید

آماده باش

قبل از اینکه به ماجراجویی بروید، مهم است که در مورد مقصد انتخابی خود کمی تحقیق کنید. مقالات یا وبلاگ‌هایی را در مورد تجربیات افراد دیگر از کمپینگ در آن منطقه بخوانید تا بدانید چه انتظاری دارید.

یکی از مهم ترین چیزهایی که باید دریابید حیات وحش است – بیابان محل زندگی حیوانات و حشرات مختلف است و ممکن است با مارها، عنکبوت ها، عقرب ها و غیره روبرو شوید. قبل از اینکه با آنها روبرو شوید، یاد بگیرید که چه کاری باید انجام دهید.

فهرستی از موارد ضروری تهیه کنید

بهترین راه برای اطمینان از اینکه هیچ چیز مهمی را فراموش نمی کنید، تهیه یک لیست است. تمام موارد ضروری مانند غذا، لباس، لوازم آرایش، وسایل خواب، وسایل آشپزی، ابزار ناوبری و غیره را یادداشت کنید.

از آنجایی که هوا عمدتاً گرم خواهد بود (بسته به جایی که هستید و زمان سال)، کلاه، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب، دافع حشرات و لباس های مناسب آب و هوا را فراموش نکنید. اما حتما لباس گرم هم بپوشید! برخی از شب ها ممکن است سرد شود و شما به مقداری پتو و کیسه خواب با آب و هوای مناسب نیاز دارید.

گاز را پر کنید

رانندگی در بیابان ممکن است ساعت ها طول بکشد، و نمی خواهید بنزین تمام شود و در میانه راه گیر بیفتید. تا جایی که می توانید سوخت حمل کنید یا گاز خود را پر کنید. هرچه بیشتر وارد بیابان شوید، پمپ بنزین ها در این بین کمتر و دورتر می شوند.

قبل از تاریک شدن هوا برسید

گم شدن در بیابان بسیار آسان است، مخصوصاً در شب. هنگامی که خورشید غروب می کند، منطقه می تواند واقعاً تاریک شود و مسیریابی برای شما سخت تر می شود. سفر خود را عاقلانه برنامه ریزی کنید تا قبل از تاریک شدن هوا به محل کمپ خود برسید و زمانی برای راه اندازی کمپ داشته باشید.

آب فراوان بیاورید

کویر مکانی گرم و خشک است و آب کمیاب است. بزرگترین تهدید شما به عنوان یک کمپر کم آبی است، بنابراین مطمئن شوید که آب کافی در طول سفر خود دارید.

این نکات بسیار مفید برای کمپینگ در صحرا را برای یک ماجراجویی سرگرم کننده و بدون دردسر در فضای باز به خاطر داشته باشید!

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن
وبسایت Daniel J. Smith است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.