• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

گردشگری ایسلند و مکان های معروف برای بازدید در ایسلند

  • کد خبر : 4155
  • 05 ژانویه 2022 - 10:18
گردشگری ایسلند و مکان های معروف برای بازدید در ایسلند

گردشگرآنلاین – گردشگری ایسلند چنان چشم نواز و زیباست که هر بیننده ای را به خود جذب می کند و از بهترین نقاط گردشگری طبیعی دنیا به حساب می آید.

به گزارش سرویس بین الملل گردگشرآنلاین، گردشگری ایسلند مکانی فوق العاده با تنوع در اطراف است. این سرزمین پر از آتشفشان ها، دریاچه ها و یخچال های طبیعی است. تماشای دریاچه های سبز رنگ در ایسلند که می توانند دل هر کسی را به دست آورند واقعا شگفت انگیز است.

آبشارهای بسیار خوبی وجود دارند که وقتی آب تمیز و زلال از آنها می ریزد زیبا به نظر می رسند. تعدادی رودخانه با جریان سریع وجود دارد که به زیبایی طبیعی این مکان شگفت انگیز می افزاید. این مکان دارای فضایی دوستانه و پر از زیبایی طبیعی است.

مردم از سراسر جهان از این مکان دیدن می کنند تا از هیجان و زیبایی های طبیعی این مکان دیدن کنند. در ایسلند از گردشگران با صمیمیت استقبال می شود و ساکنان محلی رفتار دوستانه ای با هر گردشگر دارند. شگفت انگیزترین چیز در مورد این مکان این است که اگرچه با آتشفشان پوشیده شده است، اما تعدادی یخچال طبیعی در سراسر ایسلند وجود دارد.

ایسلند واقعاً پر از تنوع است. چیزهای شگفت انگیزی را در ایسلند خواهید یافت که در هیچ جای دیگر این دنیا نمی توانید پیدا کنید. ممکن است تعجب کنید که شرایط آب و هوایی ایسلند به دلیل قطب ها باید خیلی سرد باشد، اما در واقع اینطور نیست. ایسلند دارای آب و هوای معتدلی است. این به سادگی به دلیل بادهای گرم جنوب غربی و جریان گلف استریم امکان پذیر است.

ایسلند قدیمی ترین پارلمان جهان را دارد. این واقعا تعجب آور است اما واقعیت دارد. همچنین این حقیقت باورنکردنی است که برق آبی در ایسلند بسیار مهم است. این کشور انرژی مورد نیاز خود را از طریق برق آبی و همچنین از طریق ذخایر آب زمین گرمایی تامین می کند. ایسلند هم از نظر مساحت و هم از نظر جمعیت به اندازه ویرجینیا بزرگ است.

گردشگران از سراسر جهان از این مکان دیدن می کنند تا زیبایی های طبیعی این مکان را که در هیچ جای دیگری دیده نمی شود، کشف کنند. آبفشان های طبیعی آب در گردشگری ایسلند تماشای شگفت انگیزی هستند. شما همچنین می توانید آبگرم های زمین گرمایی و نهنگ های ایسلند را کاوش کنید. اگر دیوانه آبشارهای یخچالی هستید، ایسلند مقصدی عالی برای شماست.

ایسلند فقط شگفت انگیز است و برای هر توریستی چیزی یا چیز دیگری دارد. با بازدید از این مکان در فصل گردشگری می توانید سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. ریکیاویک بهترین زمان برای بازدید از ایسلند است، زیرا در سراسر این مکان نورپردازی و سرگرمی خواهید دید. کل ایسلند در این فصل فضای مفرح و سرگرمی را تجربه می کند. شما حتی می توانید خوش شانس باشید که نمایش سرگرمی را که در این مدت در ایسلند برگزار می شود مشاهده کنید. این برنامه شب های نور نام دارد و تماشای آن واقعا سرگرم کننده است.

کفلاویک یکی از هیجان انگیزترین شهرهای گردشگری ایسلند است. همچنین به عنوان ورودی ایسلند نامیده می شود. مکان های جالب و هیجان انگیز دیگری نیز در ایسلند برای کاوش وجود دارد. برخی از این مکان ها شهر هوراگردی، روستای هنیفسدالور، فیورد پاترکسفوردور، منطقه دلیر و دایره طلایی هستند. همه این مکان ها زیبا هستند و بارها و بارها گردشگران را به خود جذب می کنند. اگر شهروند یک کشور اسکاندیناوی هستید، برای ورود به گردشگری ایسلند نیازی به پاسپورت ندارید. همچنین، کشورهای مختلف دیگری نیز وجود دارند که شهروندان آنها برای اقامت در ایسلند به مدت سه ماه نیازی به ویزا ندارند.

 

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Sachin Kumar Garg است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.