• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

گردشگری پزشکی در صربستان – جراحی چشم در بیمارستان برنده جایزه در بلگراد

  • کد خبر : 4514
  • 06 ژانویه 2022 - 17:53
گردشگری پزشکی در صربستان – جراحی چشم در بیمارستان برنده جایزه در بلگراد

گردشگرآنلاین – یکی از بیمارستان‌های صربستان موفق به کسب جایزه بلگراد شده و همین موضوع نشان از توسعه گردشگری پزشکی این کشور دارد.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، جشنواره گردشگری پزشکی کن شبکیه چشم، یعنی بیست و چهارمین نشست سالانه ASRS و ششمین نشست سالانه EVRS در ریویرای فرانسه از ۹ تا ۱۳ سپتامبر ۲۰۰۶ برگزار شد.

کاخ جشنواره ها که به دلیل جشنواره بین المللی فیلم خود مشهور است، میزبان جشنواره کن شبکیه نیز بوده است. جشنواره و همچنین نام جایزه به طور نمادین با توجه به جایزه طلایی بسیار معروف جشنواره فیلم کن انتخاب شد.

این نشست به آخرین پیشرفت‌ها، کارآزمایی‌ها، تحقیقات و به‌روزرسانی‌های بالینی شبکیه‌ای شبکیه‌ای و همچنین فناوری‌های پیشرفته اختصاص داشت. هر دو EVRS و ASRS – انجمن جراحی شبکیه چشم اروپا و آمریکا با هم بزرگ‌ترین و دیدنی‌ترین کنگره را با ۱۶۰۰ شرکت‌کننده با ارائه‌های مختلف با تأکید بر مسابقه ویدیویی و انتخاب بهترین ارائه ویدیویی از روش‌های جراحی و بهترین فیلم علمی برگزار کردند. . برنده تندیس نخل طلایی امسال، در میان ۷۷ فیلم علمی از سراسر جهان، دکتر زوران تومیک از بیمارستان چشم ویژه SVETI VID از بلگراد و از کلینیک دانشگاهی در اوپسالا، سوئد بود.

فیلم برنده شده از دو بخش مختلف تشکیل شده است. یکی متحرک است، در حالی که دیگری ارائه آخرین تکنیک های جراحی است که به طور درخشان با پیام اصلی آن مرتبط است – پیشگیری و حل زودهنگام و به اندازه کافی جراحی بیماری های چشمی بسیار جدی مانند جداشدگی شبکیه، تغییرات دیابتی در خود چشم و انواع ضربه و چشم. صدمات نیز

بخشی از انیمیشن فیلم، ارائه نمادین و استعاری تکنیک جراحی از دوران به اصطلاح جراحی «عصر سنگ» تا امروز با چشم‌اندازی به «عصر سایبری» آینده است که فناوری مدرن و به روز مانع از ظهور شرایط نادیده گرفته شده و نهایی چشم ارائه علمی اهدا شده تاج تلاشی است که تیم متخصص بیمارستان ویژه چشم “SVETI VID” در نوسازی چشم پزشکی سرمایه گذاری کرده است. SVETI VID علاوه بر حل مشکلات چشمی بسیار جدی، همواره به ضرورت انجام اقدامات پزشکی معوق و گسترده‌تر اشاره کرده است.

مواد فیلم برداری شده از روش های جراحی از آرشیو غنی بیمارستان چشم ویژه SVETI VID از بلگراد و از کلینیک دانشگاه در اوپسالا، سوئد می آید. این جایزه بزرگ به دکتر زوران تومیک، جراح برجسته شبکیه شبکیه، و بیمارستان ویژه چشم SVETI VID از بلگراد و کلینیک دانشگاهی در اوپسالا، سوئد است که ثابت کردند هم افزایی تلاش‌ها می‌تواند دستاوردهای شگفت‌انگیزی داشته باشد، که منجر به باشگاه می‌شود. از موسسه پیشرو چشم پزشکی جهان.

اگر مایلید در مورد بیمارستان ویژه چشم – اختصاص داده شده به درمان مشکلات ماکولا در بیماران مبتلا به دژنراسیون ماکولا مرتبط با سن، عمدتاً یا نزدیک بینی، با رویکرد جدید به روز – PDT (فتودینامیک درمانی) و داخل زجاجیه اطلاعات بیشتری کسب کنید. استفاده از عوامل ضد رگ زایی، به منظور حفظ بیماری.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Slavica Gavric است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.