• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5
گزینه های سفر در پاکستان

چگونه بهترین سفر به پاکستان را داشته باشیم؟

  • کد خبر : 3319
  • 16 دسامبر 2021 - 11:29
چگونه بهترین سفر به پاکستان را داشته باشیم؟

گردشگرآنلاین – گردشگری داخلی و خارجی در پاکستان طی چند سال گذشته رشد شدیدی را ثبت کرده و رشد قابل توجهی داشته است.

[ad_1]

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، گردشگری داخلی و خارجی در پاکستان طی چند سال گذشته رشد شدیدی را ثبت کرده است. این به دلیل زیبایی نفس گیر، میراث فرهنگی غنی و مردمی مهمان نواز است. بخشی از اعتبار نیز به سیستم حمل و نقل سریع در حال توسعه آن تعلق می گیرد. این شامل حمل و نقل داخلی و بین المللی می شود.

شرکت توسعه گردشگری پاکستان تورهایی را برای مسافران برگزار می کند. آنها نه تنها مقدمات سفر را فراهم می کنند بلکه محل اقامت را نیز ترتیب می دهند. این یکی از راه های رفت و آمد در سراسر کشور است. با این حال، اگر شما یک مسافر مشتاق هستید که دوست دارد راه خود را به تنهایی پیدا کند، باید به خوبی با گزینه های رفت و آمد در دسترس آشنا باشید. در اینجا راهنمای کوتاه سفر به پاکستان است.

به وسیله هواپیما:

این کشور آسیایی دارای شبکه هوایی گسترده بین المللی و داخلی است. در مجموع دارای ۱۳۴ فرودگاه است که از این تعداد ۱۱ فرودگاه بین المللی هستند. خطوط هوایی محبوب مانند اتحاد، ترکیش ایرلاینز، امارات، قطر ایرویز، کویت ایرویز و خطوط هوایی عربستان سعودی حمل و نقل بین المللی را انجام می دهند که کشورهای بزرگ جهان را به پاکستان متصل می کند. پروازهای بریتانیا به پاکستان و لندن به پاکستان وجود دارد. لاهور، پیشاور و اسلام آباد دروازه های بین المللی اولیه هستند.

چندین شرکت هواپیمایی نیز پروازهای ارزان قیمتی را در مسیرهای داخلی انجام می دهند. خطوط هوایی پاکستان بین المللی، ایر بلو، آئرو آسیا اینترنشنال و شاهین ایر اینترنشنال از جمله شرکت هایی هستند که بر حمل و نقل هوایی داخلی تسلط دارند. این شهر شهرهای مهمی از جمله اسلام آباد، کراچی، مولتان، لاهور، فیصل آباد، پیشاور، سوکور و کویته را به هم متصل می کند. حمل و نقل هوایی یک گزینه اقتصادی برای سفرهای طولانی است. اگر در خارج از فصل سفر کنید، می توانید پروازهای ارزان به پاکستان را تضمین کنید.

با قطار:

همچنین می توانید با قطار در سراسر کشور بگردید. دارای یک شبکه ریلی گسترده است. راه‌آهن نه تنها شهرهای داخل کشور را به هم متصل می‌کند، بلکه آن را با کشورهای همسایه، عمدتاً هند و ایران، پیوند می‌دهد. راه آهن پاکستان خدمات ریلی ملی و محلی را ارائه می دهد. قیمت بلیط معقول است. با این حال باید از قبل رزرو کنید. کلاس های مسافری مختلفی برای تامین بودجه های مختلف وجود دارد. دانش‌آموزان و گردشگران خارجی می‌توانند از تخفیف‌هایی برای رفت‌وآمدهای ریلی محلی از شرکت توسعه گردشگری برخوردار شوند.

اجاره خودرو:

به گزارش سرویس بین الملل گردشگر آنلاین، در مقایسه با شبکه راه آهن، بزرگراه ها با سرعت بیشتری توسعه یافته اند. شاهراه هایی وجود دارد که پاکستان را به چین و افغانستان متصل می کند. شما می توانید پایین بیایید، اما این سفر زمان بر است. جاده های پر پیچ و خم باریک نیز شاهد گلوگاه های ترافیکی مکرر هستند.

اجاره خودرو یک جایگزین ارزان و قابل انعطاف برای حمل و نقل محلی در داخل شهرها است. باعث صرفه جویی در زمان می شود. همچنین برای سفر به مناطق روستایی یا روستایی که حمل و نقل عمومی کمیاب است، گزینه بسیار خوبی است. می توانید یک ماشین راننده یا بدون راننده کرایه کنید. با آژانس مسافرتی محلی تماس بگیرید؛ آنها به شما کمک می کنند وسایل نقلیه را از شرکت های معتبر دارای حق امتیاز با قیمت های رقابتی کرایه کنید.

حمل و نقل عمومی:

اتوبوس امن ترین، ارزان ترین و راحت ترین وسیله حمل و نقل است. شرکت های خصوصی همچنین خدمات اتوبوس را بین شهرهای بزرگ اجرا می کنند. تاکسی ها، جیپ ها، مینی بوس ها، کامیون ها و ریکشاها نیز مسافران را بین شهرها حمل می کنند. آنها در ایستگاه های اتوبوس می ایستند و پس از جمع آوری مسافران به راه می افتند. ریکشا در اسلام آباد ممنوع است

[ad_2]

منبع توسط Satvik Mittal

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.