• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
2

اختتامیه دومین همایش ملی بازاندیشی در چشم اندازهای بوم های بیابانی

  • کد خبر : 24412
  • 13 می 2024 - 12:59
اختتامیه دومین همایش ملی بازاندیشی در چشم اندازهای بوم های بیابانی
اختتامیه دومین همایش ملی بازاندیشی در چشم اندازهای بوم های بیابانی۲۷ اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش گردشگرآنلاین، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد اختتامیه دومین همایش ملی بازاندیشی در چشم اندازهای بوم های بیابانی (چالش ها و فرصت های کالبدی انسانی و اقلیمی) ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می کند.

این همایش با هدف ایجاد فضای گفتگو، تبادل نظر و ارائه آخرین دستاوردهای علمی پژوهشی درحوزه های معماری، شهرسازی، فرهنگ، هنر و اقلیم و محوریت بوم های بیابانی اصفهان و یزد با سخنرانی اساتید برجسته کشور مهندس محمد درویش، دکتر امید شمس، دکتر زهیر متکی، مهندس مهرداد موسوی خوانساری و خانم فرشته عالمشاه برگزار خواهد شد.

در دومین همایش بازاندیشی در چشم اندازهای بوم های بیابانی که پنج محور اصلی و ده محور فرعی تعریف شد، به هنر زیست متعاملانه در بافت مرکزی ایران میان انسان و اقلیم، در طول تاریخ مولد هنرها و فرهنگ های محلی ارزشمند و متعالی پرداخته شده است که امروز با چالش تغییرات اقلیمی، بیابان زایی و مخاطرات ناشی از آنها، سرفصل های جدیدی پیشروی حوزه های شهری، معماری، فرهنگی و جغرافیایی قرار گرفته است که این همایش بدنبال بازاندیشی در آنهاست.

این همایش با مشارکت دستگاه های اجرایی استان اصفهان و حمایت های شهرداری‌ یزد و ابرکوه برگزار می شود و دبیرخانه همایش ضمن اعلام آمادگی بر تعامل با مجموعه های دغدغه مند در این عرصه، بر برگزاری همایش در سال های بعد تاکید دارد.

لینک کوتاه : http://gardeshgaronline.ir/?p=24412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.