• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

بهترین مقاصد گردشگری برای کودکان کدامند؟

  • کد خبر : 19503
  • 05 آوریل 2023 - 12:30
بهترین مقاصد گردشگری برای کودکان کدامند؟
گردشگرآنلاین - بهترین مقاصد گردشگری برای کودکان، شهرهایی دارای باغ‌وحش‌ها، پارک‌ها، تفریحگاه‌ها و آکواریوم‌های متنوع هستند.

به گزارش گردشگرآنلاین، انتخاب بهترین مقاصد گردشگری برای سفر به همراه کودکان کمی دشوار است، زیرا باید مواردی در نظر گرفته شود تا کودکان نیز به اندازه بزرگسالان بتوانند از سفر خود لذت ببرند. برای این کار باید تعادل بین کارهایی که همه اعضای یک خانواده را علاقه‌مند نگه می‌دارد، در نظر گرفته شود، زیرا اغلب خانواده‌ها، سالی پر از مشغله کاری و استرس را پشت سر گذاشته‌اند و دوست دارند در تعطیلات به مقاصد گردشگری متنوعی بروند و تجربه سفر فراموش‌نشدنی را برای خود و اطرافیانشان رقم بزنند. برای مثال شهرهایی که دارای باغ‌وحش‌ها، پارک‌ها، تفریحگاه‌ها و آکواریوم‌های متنوع هستند و وضعیت حمل‌ونقل عمومی خوبی دارند، از بهترین گزینه‌ها برای سفر با کودکان محسوب می‌شوند.

بهترین مقاصد گردشگری برای کودکان؛ سن دیگو، کالیفرنیا

باغ وحش سن‌دیگو، بهترین جاذبه خانوادگی در این شهر زیبا است. این مکان به دلیل برخورداری از زیستگاه‌های طبیعی و تنوع باورنکردنی موجودات از سراسر جهان شامل پانداهای غول‌پیکر، کوالاها، تنبل‌ها (sloths)، زرافه‌ها و پنگوئن‌ها که جمعیت آن‌ها به حدود چهار هزار عدد می‌رسد، در جهان شناخته شده است. این باغ وحش برنامه‌های متنوعی را برای بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد که کودکان و بزرگسالان را سرگرم می‌کند. پارک سافاری باغ وحش سن دیگو، یکی دیگر از تجربه‌های فراموش‌نشدنی بازی با حیوانات و گردش با تور را برای افراد فراهم می‌کند. در این سفر گردشگران از وسایل نقلیه سافاری یا حیوانات آسیایی و آفریقایی از جمله کرگدن، شیر و زرافه، استفاده می‌کنند.

همچنین در سرزمین دریایی باغ وحش سن‌دیگو، امکان سواری‌های هیجان‌انگیز در آب و تجربیات واقعیت دنیای مجازی وجود دارد. در این مکان تنوع بی‌نظیر ساکنان زندگی اقیانوسی نظیر شیرهای دریایی، دلفین‌ها، سمورهای دریایی و گاوماهی‌ها به چشم می‌خورد. پارک تفریحی بالبوآ (Balboa Park) در سن دیگو نیز جاذبه‌های خانوادگی زیادی شامل استفاده از زمین‌های بازی، باغ‌ها، موزه‌ها نیز برای خانواده‌ها فراهم می‌کند و همچنین آن‌ها می‌توانند از شهربازی محبوب لگولند (Legoland amusement park) نیز دیدن کنند.

پونتا کانا، جمهوری دومینیکن

منطقه پونتا کانا (Punta Cana) که در ساحل شرقی کشور جزیره‌ای دومینیکن قرار دارد، چندین استراحتگاه بی‌نظیر را برای گردشگران ارائه می‌دهد که استرس تعطیلات با کودکان را از بین می‌برد. همچنین پونتا کانا، مکانی است که مهمانان در هر سنی می‌توانند با راهنمایی متخصصان در سرگرمی‌های متنوع از شعبده‌بازی گرفته تا موج‌سواری و ورزش‌های آبی شرکت کنند. در پونتا کانا، غذای مخصوص کودکان سرو می‌شود و هتل‌ها مجهز به استخرهای ویژه این گروه سنی است. آموزش ورزش‌های آبی نظیر موج‌سواری و کایاک‌سواری از دیگر برنامه‌های تفریحی این مکان زیبا است و بزرگسالان نیز می‌توانند از قدم زدن در سواحل شنی سفید آن لذت ببرند.

جامائیکا

جامائیکا همه چیزهایی را که یک خانواده در تعطیلات فراموش‌نشدنی خود به آن نیاز دارد شامل سواحل خیره‌کننده با صخره‌های مرجانی، کوه‌ها و جنگل‌های بارانی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. همچنین افراد می‌توانند جاذبه‌های فرهنگی محلی را در کینگستون، پایتخت این کشور جزیره‌ای مشاهده کنند. خلیج مونتگو نیز یکی از شناخته‌شده‌ترین مناطق جزیره و بهترین انتخاب برای خانواده‌هایی است که خواهان فضای زیاد و سرگرمی‌های لوکس و پرهزینه هستند.

این استراحتگاه علاوه بر سوئیت‌ها و ویلاهای مجلل، یک باشگاه ویژه کودکان و یک سالن استراحت برای نوجوانان دارد که ورزش‌هایی نظیر فوتبال، بولینگ و بازی‌های ویدئویی را برای آن‌ها ارائه می‌دهد. در ساحل شمالی جزیره، یک استراحتگاه با همه امکانات به همراه یک پرستار کودک رایگان نیز برای خانواده‌ها وجود دارد. همچنین در جامائیکا تنوع بسیار خوبی از سرگرمی‌ها مانند گشت‌های غواصی و کایاک‌سواری برای تمام سنین یافت می‌شود که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

سیدنی، استرالیا

سیدنی، شهری مناسب برای خانواده‌ها و دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی است که همه سنین از آن استقبال می‌کنند. در بندر دارلینگ ، آکواریوم SEA LIFE سیدنی، باغ وحش WILD LIFE و مکان‌هایی عالی برای بازدید از حیات وحش منحصربه‌فرد استرالیا و آبزیان آن وجود دارد. همچنین در این منطقه، بزرگ‌ترین صفحه نمایش IMAX جهان و انواع سرگرمی‌های تعاملی مانند شبیه‌سازهای پرواز، مسابقه ماشین‌سواری همچنین هیجان‌های واقعی با قایق‌های جت به چشم می‌خورد.

دوستداران حیوانات می‌توانند از باغ وحش تارونگا که خانه بیش از چهار هزار حیوان شامل حیات وحش بومی و عجیب و غریب، از کانگورو و کوالا گرفته تا کرگدن و میمون لمور دیدن کنند. برج رصدی شهر سیدنی با ارتفاع ۳۰۹ متر، محل قرارگیری اسکای‌والک (SKYWALK)، یک سکوی شیشه‌ای است که در ارتفاع ۲۶۰ متری از سطح زمین قرار دارد. لونا پارک سیدنی، یک شهربازی کلاسیک است که چرخ‌وفلک و سواری‌های هیجان‌انگیزی در آن وجود دارد.

بهترین مقاصد گردشگری برای کودکان؛ لندن، انگلستان

مکان‌های سلطنتی لندن از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. برج لندن، مکانی است که تخیل افراد را برمی‌انگیزد و کودکان نیز آن را دوست دارند. چشم لندن، یکی دیگر از دیدنی‌های شهر لندن و بلندترین چرخ و فلک اروپا محسوب می‌شود که به ارتفاع ۴۴۳ فوت بالای رودخانه تایمز می‌رسد. بازدیدکنندگان می‌توانند در طول سال از این سواری هیجان‌انگیز لذت ببرند. از دیگر جاذبه‌های پایتخت انگلستان می‌توان به سیرک پیکادیلی میدان ترافالگار (Piccadilly Circus)، موزه‌های متنوع شامل موزه تاریخ طبیعی همچنین کاونت گاردن (Covent Garden) شلوغ اشاره کرد.

بهترین مقاصد گردشگری برای کودکان کدامند؟

بهترین مقاصد گردشگری برای کودکان کدامند؟

منبع: ایمنا

لینک کوتاه : http://gardeshgaronline.ir/?p=19503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.