• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
4

رالی خانوادگی از تهران تا شمال برگزار می‌شود

  • کد خبر : 7770
  • 28 آوریل 2022 - 14:09
رالی خانوادگی از تهران تا شمال برگزار می‌شود

گردشگرآنلاین – رالی تور تفریحی خانوادگی در مسیر تهران تا ساری ۲۹ اردیبهشت‌ماه به مناسبت آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین،  این رالی‌ تور دو روزه از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی ورزش کارگری و با حمایت مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد مازندران، ‌۲۹ اردیبهشت‌ماه از تهران آغاز می‌شود و روز جمعه ۳۰ اردیبهشت در ساری خاتمه می‌یابد.

هدف این رالی خانوادگی، ترویج سفرهای مسؤولانه و ایمن، توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در کشور، ایجاد شور و نشاط اجتماعی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، توسعه فرهنگ رانندگی ایمن و حفاظت از محیط زیست در سفرهای خانوادگی و گروهی است. شعار این رالی نیز «ما با طبیعتیم» انتخاب شده است.

برگزیدگان این رالی خانوادگی در پایان بر اساس امتیازهای ثبت‌شده از سوی داوران و ناظران انتخاب خواهند شد.

علاقه‌مندان به شرکت در سطوح همگانی، پیشرفته و اختصاصی رالی می‌توانند تا روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه از طریق نشانی اینترنتی www.taci.ir/rally آنلاین ثبت‌نام کنند

نقشهٔ مسابقه هم‌زمان با شروع مسابقه و تنها یک دقیقه قبل از استارت در اختیار شرکت‌کنندگان رالی قرار می‌گیرد. این نقشه مجموعه‌ای از قطعه یا بلوک‌های کوچکی است که باید به ترتیب طی شوند. شرکت‌کنندگان باید با توجه با علائم مسابقه مسیر صحیح مسابقه را تشخیص دهند و سعی کنند با سرعت متوسط مشخص شده در بلوک در این مسیر حرکت کنند. در طول مسیر کنترل‌هایی وجود دارند که حرکت شرکت‌کنندگان در مسیر صحیح و زمان رسیدن به نقاط مطلوب را کنترل می‌کنند. به شرکت‌کنندگانی که خارج از مسیر صحیح حرکت کنند یا دیرتر یا زودتر از زمان مطلوب نقشه‌ای را طی کنند امتیاز منفی تعلق می‌گیرد. در بلوک‌ها علاوه بر سرعت ممکن است مسافت یا زمان متعلق به آن بلوک ذکر شده باشد.

هرنقشهٔ مسابقه براساس نوع طراحی به تعدادی قطعه یا بلوک تقسیم شده‌است که ترتیب اجرای آن مسیر مسابقه را از نقطهٔ شروع به نقطهٔ پایان مشخص می‌کند. معمولاً به بلوک، نقشه نیز می‌گویند با ذکرشمارهٔ بلوک، مثلا: نقشهٔ شمارهٔ ۲۰ هر بلوک نقشه از ۶ قسمت تشکیل شده‌است.

منبع: ایسنا 

لینک کوتاه : http://gardeshgaronline.ir/?p=7770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.