• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
7

نمایشگاهی با موضوع حج افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 8886
  • 11 جولای 2022 - 14:42
نمایشگاهی با موضوع حج افتتاح می‌شود
گردشگرآنلاین - نمایشگاه عکس حج با استفاده از آثار احسان مهدیان در نگارخانه جوان انجمن سینمای جوانان ایران از تاریخ ۲۱ تا ۲۹ تیر برگزار می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین، این نمایشگاه با موضوع حج، روز سه‌شنبه ـ ۲۱ تیر ماه ـ افتتاح خواهد شد و تا چهارشنبه ـ ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ـ در نگارخانه جوان انجمن سینمای جوانان ایران ادامه خواهد داشت.

عکس‌ های این نمایشگاه با موضوع حج با استفاده از ۳۰ عکس از مجموعه عکس‌های احسان مهدیان، مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان آذربایجان غربی، ساعت ۱۳:۳۰ با حضور مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و سیف الله صمدیان پیشکسوت عکاسی افتتاح خواهد شد.

عکس‌های این نمایشگاه قبل‌تر در صفحه اینستاگرامی آژانس عکس ایران به نمایش درآمده بود.

نخستین نمایشگاه عکس انجمن سینمای جوانان ایران به همت آژانس عکس ایران سوم خرداد ۱۴۰۱ با عنوان «روایت فتح» به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در نگارخانه جوان این مجموعه برگزار شده بود.

بازدید برای عموم مخاطبان از تاریخ ۲۱ تا ۲۹ تیر ۱۴۰۱ آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به غیر از روزهای تعطیل برای بازدید این نمایشگاه به آدرس میدان ونک، خیابان گاندی، کوچه نوزدهم، پلاک ۲۰، طبقه اول مراجعه کنند.

انجمن سینمای جوانان ایران در تاریخ ۱۳۵۵/۱۱/۱۳ به صورت مؤسسه غیرانتفاعی تأسیس و طی شماره ۱۷۹۴ در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده است.
این نهاد هرچند در سال ۱۳۵۵ به ثبت رسیده، ولی سابقه آغاز فعالیت آن به سال ۱۳۵۳ برمی‌گردد. در سال ۱۳۶۴ با تغییراتی که در حوزه معاونت سینمایی و سمعی و بصری وزارت ارشاد اسلامی اتفاق افتاد، به منظور ارتقای سینمای ملی و با کسب تجربه از فعالیت‌ها و تأثیرات سینمای آماتوری و در راستای تأسیس مرکز اسلامی آموزش فیلم‌سازی، مرکز سینمای تجربی، بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران راه‌اندازی شد تا به عنوان بستری جهت توسعه سینمای ملی با مأموریت مشخص در قالب وظایف مدون برای هر یک از تشکل‌ها مسیر را برای کشف استعدادهای درخشان و تربیت نیروی انسانی از بین جوانان میهن اسلامی، (از طریق دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور) و همچنین برای کسب تجربه بیشتر با فعالیت در عرصه تولید فیلم‌های مستند و تجربی (از طریق مرکز سینمای تجربی) و نهایتاً ورود به عرصه تولید فیلم بلند سینمایی (تحت حمایت بنیاد سینمایی فارابی) شرایط را برای تأمین نیاز کشور فراهم کند. این تفکر باعث شد که انجمن با سازمانی مشخص شروع به فعالیت کند.

منبع: آژانس عکس ایران

لینک کوتاه : http://gardeshgaronline.ir/?p=8886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.