• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

“گردشگری خانواده”؛ ‌محور برنامه‌های ‌هفته کیش ‌

  • کد خبر : 14894
  • 13 نوامبر 2022 - 12:56
“گردشگری خانواده”؛ ‌محور برنامه‌های ‌هفته کیش ‌
گردشگرآنلاین - معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری ۳۲ رویداد با ‌محوریت گردشگری خانواده در هفته کیش خبر داد و گفت: برگزاری این برنامه‌ها ‌تا ۲۴ همین ماه ادامه دارد.

به گزارش گردشگرآنلاین از کیش، مرتضی رمضانی گالشی با اشاره به محور برنامه‌های گردشگری خانواده،  اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۵رویداد ورزشی،۱۰ برنامه تفریحی ـ خانوادگی و ۷ برنامه فرهنگی و هنری برای اجرا در هفته کیش درنظر گرفته شده است.

این مقام مسئول با گرامیداشت روز ۲۰ آبان ماه که به نام روز کیش نام‌گذاری شده‌ از برگزاری مراسم گرامیداشت این روز در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش از ساعت ۱۹ تا ۲۲ و برگزاری کارناوال خودرویی، موتوری توسط مجموعه تفریحی سافاری کیش در ساعت ۲۲ و پیاده روی خانوادگی از ساعت ۱۷ از مبدا هتل داریوش به اسکله تفریحی خبر داد.

گالشی بیان داشت: برگزاری گرامیداشت روز و هفته کیش و ثبت خاطرات ماندگار برای گردشگران مستلزم مشارکت بخش خصوصی است که این مهم صورت گرفته است.

وی از انجام مکاتباتی با سازمان هواپیمایی کشوری و چارتر‌کنندگان درخصوص افزایش پروازها خبر داد و تاکید کرد : برای سهولت سفر به کیش از طریق مسیر دریایی نیز رایزنی و برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرفته است.

رمضانی اظهار داشت: رویداد جزیره گنج با شعار “خاک کیش گنج در اختیار ما” با همکاری آموزش و پرورش کیش برگزار می شود تا اهمیت کیش و ظرفیت‌های کیش به صورت ملی و بین المللی نمایش داده شود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری رقابت‌های یخ‌نوردی، دوچرخه سواری، پاکسازی سواحل، تور طبیعت گردی، تجلیل از مدال آوران، راه اندازی کارناوال شادی، مسابقات مجسمه ساحلی، رقابتهای نقاشی ، بولینگ خانوادگی و جشن بازگشایی آموزشهای حضوری زبان آموزی و فرهنگی موسسه علوم و فنون کیش را به عنوان بخشی دیگر از برنامه های پیش بینی شده برای هفته کیش اعلام کرد.

در تقویم روز ۲۰ آبان ماه به نام روز کیش نام‌گذاری شده است.روز کیش از سال ۹۷ به‌ عنوان روزی برای برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع و پاسداشت از تمام افرادی که برای ارتقای این جزیره تلاش می‌کنند، نام‌گذاری شده است.

"گردشگری خانواده"؛ ‌محور برنامه‌های ‌هفته کیش ‌

“گردشگری خانواده”؛ ‌محور برنامه‌های ‌هفته کیش ‌

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : http://gardeshgaronline.ir/?p=14894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.