• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
9

بازگشت به استرالیا و نیوزلند چه زمانی برای گردشگران و ساکنان آزاد می شود؟

  • کد خبر : 2273
  • 25 نوامبر 2021 - 11:08
بازگشت به استرالیا و نیوزلند چه زمانی برای گردشگران و ساکنان آزاد می شود؟
گردشگرآنلاین - جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند، همزمان با استرالیا از برنامه های جدیدی برای رفع محدودیت های سفرهای داخلی و خارجی خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، استرالیا و نیوزلند در روزهای اخیر برنامه‌های محتاطانه‌ای را برای بازگشایی مرزهای خود اعلام کرده‌اند، اما هنوز راه برای بازگشت گردشگران باقی مانده است. بازدیدکنندگان واکسینه شده می توانند اوایل سال آینده به نیوزیلند سفر کنند، امروز (۲۴ نوامبر) اعلام شد، در حالی که چارچوب زمانی استرالیا هنوز در حال شکل گیری است. هر دو کشور اقدامات سریعی را برای بستن مرزهای خود در آغاز همه‌گیری در مارس ۲۰۲۰ انجام دادند، از جمله اقدامات سخت‌گیرانه‌ای که تعداد نسبتاً کم مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ را تضمین کرده است: کمتر از ۲۰۰۰ نفر در استرالیا و ۴۰ نفر در نیوزیلند.

با توجه به نرخ واکسیناسیون که اکنون بیش از ۸۰ درصد از جمعیت کشورهای همسایه گزارش شده است، و گسترش نوع دلتا باعث بازنگری استراتژی شده است، برنامه‌هایی برای بازگشایی مرزها در نظر گرفته شده است. این خبر خوشایند برای ساکنانی است که بیرون نگه داشته شده‌اند، و آن‌هایی که مشتاق هستند برای اولین بار در دو سال گذشته به خانواده ملحق شوند، اما دقیقاً چه معنایی برای سفر دارد؟

اگر به فکر بازگشت به استرالیا یا نیوزلند هستید یا قصد رزرو تعطیلات در سال آینده را دارید، در اینجا چیزی است که باید بدانید.

بازگشت به استرالیا و نیوزلند پس از دو سال شیوع کرونا

بازگشت به استرالیا و نیوزلند پس از دو سال شیوع کرونا

جدول زمانی برای ورود به نیوزلند چیست؟

یک مرکز MIQ در اوکلند، نیوزلند، که شهروندان در حال حاضر باید به مدت یک هفته در بدو ورود در آن بمانند.

کریس هیپکینز، وزیر واکنش به کووید-۱۹ نیوزیلند، امروز از بازگشایی مرحله‌ای این کشور رونمایی کرد که «هر گونه تأثیر بالقوه بر جوامع آسیب‌پذیر و سیستم بهداشت نیوزلند را کاهش می‌دهد».

در مرحله اول از ۱۷ ژانویه به بعد، شهروندان نیوزیلندی و ساکنان این کشور که در حال حاضر در استرالیا واکسینه شده اند و به دنبال آن از ۱۴ فوریه به نیوزیلندی ها در تمام کشورهای دیگر باز می گردند، باز خواهند گشت.

مطالعه این موارد هم برای شما پیشنهاد شده است:

تاسیسات گردشگری اصفهان آماده میزبانی از گردشگران خارجی
کمک اکسپوی ۲۰۲۰ دبی با ظرفیت ۲۵ میلیون توریست برای احیای گردشگری
کاخ‌ها و موزه‌های تهران باز شدند
تعامل پایین وزارت میراث فرهنگی و وزارت علوم در آموزش نیروی تخصصی

مسافران خارجی سومین و آخرین گروهی هستند که از ۳۰ آوریل مجاز به ورود هستند. همه افراد وارد شده باید به طور کامل واکسینه شوند، در بدو ورود آزمایش شوند و باید به مدت هفت روز خود را ایزوله کنند.

نیوزیلندی ها از آوریل ۲۰۲۰ پس از راه اندازی سیستم ایزوله سازی و قرنطینه مدیریت شده (MIQ) اجازه بازگشت پیدا کرده اند. اما با یک قرنطینه طولانی هتل به مدت ۱۴ روز – که در اوایل این ماه به ۷ روز کاهش یافت – و فضاهای محدود، بسیاری از ساکنان احساس می‌کنند که در خانه قفل شده‌اند.

آقای هیپکینز در کنفرانس مطبوعاتی امروز بر افزایش تعداد موارد در اروپا تاکید کرد. او با دفاع از تصمیم دولت مبنی بر باز نکردن قبل از کریسمس، گفت: «همه‌گیری جهانی با افزایش موارد ابتلا در اروپا و سایر نقاط جهان ادامه دارد، بنابراین ما باید هنگام بازگشایی مرز بسیار مراقب باشیم.»

چه زمانی به گردشگران اجازه بازگشت به استرالیا داده می شود؟

بازگشت به استرالیا و نیوزلند پس از دو سال شیوع کرونا

بازگشت به استرالیا و نیوزلند پس از دو سال شیوع کرونا

پس از اینکه مرزهای بین المللی استرالیا برای شهروندان آرام شد، دوستان در فرودگاه سیدنی، اول نوامبر، دوباره گرد هم می آیند.

اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا روز دوشنبه توضیح داد که استرالیا همچنین در حال اتخاذ یک “رویکرد گام به گام” برای بازگشایی مرزهای خود است. از اول دسامبر، دارندگان ویزای کاملاً واکسینه شده – از جمله دانشجویان بین المللی، کارگران ماهر و مسافران در تعطیلات کاری – اجازه ورود به سیدنی و ملبورن را خواهند داشت.

پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه کشاورزان استرالیایی مجبور شده‌اند میوه‌ها و سبزیجات را به دلیل کمبود کارگران خارجی رها کنند تا میوه‌ها و سبزیجات را در مزارع پوسیده کنند، امید می‌رود این اقدام به صنایع وابسته به نیروی کار فصلی کمک کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=2273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.