• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
7

معرفی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی تهران

  • کد خبر : 5084
  • 19 ژانویه 2022 - 11:16
معرفی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی تهران

گردشگرآنلاین – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: از ظرفیت نمایشگاه تهران برای معرفی گردشگری کهگیلویه و بویراحمد استفاده شود.

به گزارش گردشگر آنلاین از کهگیلویه و بویراحمد، کیامرث حاجی‌زاده در نشست کارگروه گردشگری استان گفت: همه مدیران تلاش کنند ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را به تمام نقاط کشور معرفی کنند.

وی اظهارکرد: یاسوج میزبان پنجمین جشنواره ملی برفی است متولیان اقدامات لازم را برای برگزاری بهتر این جشنواره  انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت بالایی در گیاهان دارویی دارد، چرا با این همه ظرفیت نباید قطب توریست درمانی کشور شویم؟

حاجی‌زاده تصریح کرد: میراث فرهنگی به تنهایی متولی معرفی استان نیست و همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: این نمایشگاه ۹ تا ۱۲ بهمن برگزار می‌شود که با استفاده از  تولیدات کشاورزی، بازی‌ها و موسیقی محلی و ظرفیت‌های عظیم گردشگری به کشور معرفی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مورد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بین‌المللی شدن فرودگاه یاسوج گام بزرگی برای توسعه گردشگری این استان است.

به گزارش گردشگر آنلاین به نقل از ایسنا، حاجی‌زاده با اشاره به فعال بودن پروژه‌های راه استان بیان کرد: پروژه بزرگ پاتاوه_ دهدشت در آستانه افتتاح کامل قرار دارد.

در دنیا کمتر سرزمینی را می توان یافت که از منظر فرهنگ بومی، جاذبه های طبیعی و تنوع آب و هوایی به پای کشورمان ایران برسد. هرچند نام کهکیلویه و بویر احمد زیاد بر سر زبان ها نیست، ولی در ایران کمتر سرزمینی وجود دارد که اینهمه زیبایی را یکجا داشته باشد. به راستی که این استان را می توان ایران کوچک نامید. در ادامه این مطلب با الی گشت همراه شوید تا با هم سفری به طبیعت بکر کهکیلویه و بویر احمد داشته باشیم.

 

لینک کوتاه : http://gardeshgaronline.ir/?p=5084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.